Ophalen en bezorgen

Wanneer je producten bestelt via colorsathome.nl, wil je die natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Je kan daarom je producten zelf ophalen in de winkel, of ze thuis laten bezorgen. Daarnaast helpen onze winkels je graag bij het monteren of het leggen van je bestelling. Zo weet je zeker dat jouw raamdecoratie goed komt te hangen, of jouw vloer goed gelegd wordt. 

Je bestelling ophalen in de winkel
Wanneer je de producten op wilt halen in een van onze winkels, kan je dit bij je bestelling aangeven. Je kan daar ook aangeven bij welke winkel je dat wilt doen. Zodra de bestelling bij de winkel binnen is, zal er door de winkel contact worden opgenomen om te vertellen dat jouw bestelling klaar staat om op te halen. Het ophalen van je bestelling in de winkel is altijd gratis!

Je bestelling laten bezorgen
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Je kan dit aangeven in de winkelwagen. Aan bezorgen van je bestelling zijn kosten verbonden. Deze worden bij elk product, en in de winkelwagen vermeld. Bestel je meerdere producten tegelijkertijd, dan betaal je alleen de bezorgkosten van het product met de hoogste bezorgkosten. 

Extra dienstverlening bij bezorgen: monteren, ophangen of leggen. 
Heb je geen zin om die vloer zelf te leggen? Of wil je graag dat de gordijnen of raamdecoratie gemonteerd en opgehangen worden? Kies dan in de winkelwagen voor de optie bezorgen, en meer informatie over onze diensten. Je producten worden dan gewoon besteld en voor de normale bezorgkosten bij je geleverd. Daarnaast zal een van onze winkels vrijblijvend contact met je opnemen om je te informeren over onze diensten, zoals het leggen van je vloer, of het ophangen van je raamdecoratie of gordijnen. Wanneer je in de winkelwagen voor deze optie kiest, geef je alleen aan dat je meer informatie wilt ontvangen over onze diensten. Je kan er dus altijd alsnog voor kiezen om je bestelling zelf te bevestigen of te leggen, wanneer je de kosten van de dienst te hoog vindt.

Bezorgkosten
Het ophalen van je bestelling in de winkel is altijd gratis! Voor bezorging vragen we een vergoeding, die per product kan verschillen. Een tapijtrol heeft een ander transport nodig dan bijvoorbeeld een behangrol, wat dus automatisch meer kosten met zich meebrengt. Omdat de bezorgkosten per product verschillen, vind je ze daarom altijd overzichtelijk bij het product zelf. Ook vind je ze terug in de winkelwagen. Bestel je meerdere producten tegelijk? Dan betaal je alleen de bezorgkosten voor het product met het hoogste tarief. 

Waar bezorgen wij?
Colors@Home is gevestigd in Nederland. Bezorgtarieven gelden daarom ook voor Nederland. Voor bezorging op de Waddeneilanden of buiten Nederland kunnen extra kosten worden berekend. Wanneer je deze van tevoren wilt weten, neem dan even contact op met de klantenservice via info@colorsathome.nl, via de chat rechtsonder, of via 0341-454800 (op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur).  

Wanneer je producten bestelt via colorsathome.nl, wil je die natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Je kan daarom je producten zelf ophalen in de winkel, of ze thuis laten bezorgen. Daarnaast helpen onze winkels je graag bij het monteren of het leggen van je bestelling. Zo weet je zeker dat jouw raamdecoratie goed komt te hangen, of jouw vloer goed gelegd wordt. 

Je bestelling ophalen in de winkel
Wanneer je de producten op wilt halen in een van onze winkels, kan je dit bij je bestelling aangeven. Je kan daar ook aangeven bij welke winkel je dat wilt doen. Zodra de bestelling bij de winkel binnen is, zal er door de winkel contact worden opgenomen om te vertellen dat jouw bestelling klaar staat om op te halen. Het ophalen van je bestelling in de winkel is altijd gratis!

Je bestelling laten bezorgen
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Je kan dit aangeven in de winkelwagen. Aan bezorgen van je bestelling zijn kosten verbonden. Deze worden bij elk product, en in de winkelwagen vermeld. Bestel je meerdere producten tegelijkertijd, dan betaal je alleen de bezorgkosten van het product met de hoogste bezorgkosten. 

Extra dienstverlening bij bezorgen: monteren, ophangen of leggen. 
Heb je geen zin om die vloer zelf te leggen? Of wil je graag dat de gordijnen of raamdecoratie gemonteerd en opgehangen worden? Kies dan in de winkelwagen voor de optie bezorgen, en meer informatie over onze diensten. Je producten worden dan gewoon besteld en voor de normale bezorgkosten bij je geleverd. Daarnaast zal een van onze winkels vrijblijvend contact met je opnemen om je te informeren over onze diensten, zoals het leggen van je vloer, of het ophangen van je raamdecoratie of gordijnen. Wanneer je in de winkelwagen voor deze optie kiest, geef je alleen aan dat je meer informatie wilt ontvangen over onze diensten. Je kan er dus altijd alsnog voor kiezen om je bestelling zelf te bevestigen of te leggen, wanneer je de kosten van de dienst te hoog vindt.

Bezorgkosten
Het ophalen van je bestelling in de winkel is altijd gratis! Voor bezorging vragen we een vergoeding, die per product kan verschillen. Een tapijtrol heeft een ander transport nodig dan bijvoorbeeld een behangrol, wat dus automatisch meer kosten met zich meebrengt. Omdat de bezorgkosten per product verschillen, vind je ze daarom altijd overzichtelijk bij het product zelf. Ook vind je ze terug in de winkelwagen. Bestel je meerdere producten tegelijk? Dan betaal je alleen de bezorgkosten voor het product met het hoogste tarief. 

Waar bezorgen wij?
Colors@Home is gevestigd in Nederland. Bezorgtarieven gelden daarom ook voor Nederland. Voor bezorging op de Waddeneilanden of buiten Nederland kunnen extra kosten worden berekend. Wanneer je deze van tevoren wilt weten, neem dan even contact op met de klantenservice via info@colorsathome.nl, via de chat rechtsonder, of via 0341-454800 (op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur).  

Social
  Like ons ook op Facebook
Copyright © Concepts & Companies BV. Alle rechten voorbehouden.