Klachten
Heb je een klacht over jouw bestelling via de webshop van Colors@Home, dan helpen wij je graag!
Stuur een e-mail naar info@colorsathome.nl en omschrijf daarin je klacht. Om de klacht goed te kunnen beoordelen, hebben we minimaal onderstaande gegevens nodig.
- Voor- en achternaam
- Adres, postcode en woonplaats
- Telefoonnummer
- Ordernummer of kopie van de bon
- Beschrijving van de klacht
We streven ernaar binnen vijf werkdagen je klacht op te lossen. Hebben we je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je altijd nog je klacht voorleggen aan de Stichting Webshop Keurmerk.
Klacht over een bestelling in de winkel
Heb je een klacht over een bestelling die je niet via de webshop, maar via de winkel hebt gedaan? Neem dan altijd eerst contact op met de winkel die jou heeft geholpen. Je vind de contactgegevens van onze winkels op de pagina Onze Winkels.
Klachtenformulier